Πρώτον άμα ξανακούσω κάποιο ζουζούνι από εσάς να αναφερθεί σε αυτούς ως ''ρεμ'' θα αρπάξω την πρώτη πλαστική καρέκλα που θα βρω μπροστά μου και θα τους κοπανάω (again and again and again) μέχρι να φωνάξουν έλεος στα ολλανδικά (φαντάζομαι έχεις δει την ταινία Euro Trip αν όχι είσαι αγράμματος).Λέγονται αρ ι εμ τα παλικάρια και επειδή δεν άντεξαν τα τόσα χρόνια λανθασμένου spelling είπαν να το διαλύσουν. Ντάξει, δε διαλύθηκαν γι'αυτό αλλά αφού δε λένε την πραγματική αιτία θα βάλω ότι θέλω με το μυαλό μου, οκ; Α και το να ανεβάζεις στο facebook το ''losing my religion'' η το ''the one I love'' η το ''everybody hurts'' και από κάτω πάολα και αμαρτωλά φιλάκια δε λέει κάτι. Να πάρεις λοιπόν τα like και να τα βάλεις στο κουβαδάκι με τον spider man/rapunzel. Δε μπλέκουμε σουβλάκια με φακές. Λιώνεις που λιώνεις στο fb κάνε και κάτι χρήσιμο. Γεια
*θα χαρώ πολύ αν κάποιος (το ίδιο ή και λιγότερο σπαστικός από εμένα) μου την πει με επιχειρήματα, μιας και αυτό, ναι αυτό, είναι το πρώτο άρθρο που γράφω σε όλες τις ζωές μου και ως γνωστόν από νωρίς τη σκίζουμε τη γάτα κλπ. Μετά θα μείνω κλεισμένη μέσα και θα σκέφτομαι τι έκανα λάθος στη ζωή μου (χαχαχαχαχαχ δε παίζει). Τα λέμε αρρώστιες